5 Şubat 2013 Salı

Benim İçin Üzülme 14.Bölüm izle



Farklı hikayeler, güçlü ve renkli karakterler, tamamen farklı coğrafyalarda, farklı dil, İstanbul'dan Batum ve Kars 'tan Artvin, Hopa' ya da kalp dokunmak "Beni merak etme" kadar uzanan bir aşk hikayesi için, açıklayan.

Karadeniz Karadeniz gelmişti mevsimlik Benim İçin Üzülme 14.Bölüm izle işçi, aşık olmak dünyanın en iyi oryantal kız, Buke olarak babasıyla Niyazi ve Harun'un oğulları iki köklü aile, yemin ... Bu aşk iki aile sürükleyin, acı bitmiyor, sigorta geri dönüşü olmayan bir çatışma kıvılcım Benim İçin Üzülme 14.Bölüm izle olacaktır.Öte yandan, Avcıoğlu ailesi, maden Kılıçoğlu'larından Bahar kendi oğlu ŞahinYılmaz'ın genç ve güzel karısı gibi onu seviyor, başarılı, zeki ve yakışıklı oğlu Sinan, yıllarca evden atv izle kaldıkları kral tanıyacaklar arasında ... Sinan ve eşi işlerine Şahin baharat harcamak istedim, iki aile bile çok farklı bir gelecek bekliyor düşünmek istemem. Batum da Orhan herşeye rağmen hayata tutunmaya zihinsel özürlü kardeşi atv izle ile çalışan bale Birgül eğitimi almak dedesinin, gelen baskılara boyun vermedi, hayalleri onların önündeki tüm engelleri aşmak için çalışın ve onlar mücadele edeceksonuna kadar.

BENİM İÇİN ÜZÜLME'nin personel Rana Cabbar, Beyazıd Gülercan, Sacide Taşaner,atv izle yaşları arasında Ünal Silver, Rüçhan Çalışkur, Necm Çobanoğlu, yanı sıra Yasemin Büyükağaoğlu Öykü Çelik, Fulya Zenginer, Selin Şeker, Tansel Öngel gibi ustaların isimleri, böyle olduğu gibi Ertuğrul başarılı oyuncular.Film dizinin hikayesi Kırmızıgül'e Murat Tokat Mahsun tarafından kabul edilir. Bunu yaparken aynı zamanda dizinin genel yönetmeni Kırmızıgül. Kars, Batum ve hangi Shots Hopa gerçekleştirilecek, genç yönetmen Serkan ilk FOR ME ÜZÜLME'nin atv izle yönlendirilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder